Monday, May 30, 2005

Song :: 走

This song is written by moi...I can sing it but unfortunately due to my limited musical skills, i'm still currently unable 2 convert it 2 music notes...Argghh. whatever, anyway, this are the lyrics... ~~Enjoy!~~ =P

我开始忘了自己是谁
你要我走下着路 实在太累
我不要这伤悲
我要飞
我要飞

你开始忘了我到底是谁
我站在人群里 失去防备
烦恼的心内
不能睡
不能睡

Chorus 1:
请让我走 一个人走
我不要你看到我泪流
我也不想听 你的理由
给我自尊
一个人走

Chorus 2:
其实我走 走的有理由
因为你没有守候
你对我的承诺 永远爱我
请让我走
一个人走

No comments: